fredag 12. juni 2009

Nett shopping


God morgen! Jeg sto opp klokken ni, og har allerede rekket og fått migrene annfall, bestillt to produkter på nettet og prater nå med Maren på msn.. hehe..

Apropå produktene, jeg fikk som alle andre fikk et tips fra Ulrikke sin blogg om noen fantastiske produkter fra denne siden : http://coverbrands.skryt.no/?__sessionid=e60e91e8ce9cbc4b9291014d84284261 dere ser bilder over :) en leppe skrubb og en leppe balm, har aldri brukt leppe skrub før, så dette kan bli spennede, jeg håper dette er en redning for meg, for jeg har utrolig såre og sprukne lepper omtrent hele tiden, hele året, og det gjør vondt, så jeg vil av alt få bedre lepper, jeg har en leppe balm jeg kjøpte i London, den er kjempe god og smaker godt :) men jeg vil ha noe jeg vet kanskje funker litt bedre, men det er dyt med sånne produkter, så det bør funke.. ellers.. hehe nei da.. men det er surt hvis det ikke funker på meg, men ble litt over 300 for begge produktene, leppe balmen varer nok lenge, mens denne skrubben må jeg nok kjøpe litt oftere, men det skal ikke så mye til:) jeg skal komme med en greie om den funket eller ikke.. når jeg får testet de ut, imens kan dere jo gå inn på yndlings bloggen min: http://ulrikkelunds.blogg.no/ og se denne filmen på denne linken : http://ulrikkelunds.blogg.no/1244713125_video_hvordan_ta_vare.html#comment

Her får dere en liten oppskrift på hvordan ma bruker de. Ulrikke har en fantastisk fin blogg, så det er vært en titt, de fleste vet jo hvem hun er, for hun er jo tross alt Norges nest største blogger :P rett etter Ida Wulff:)

Så tusen takk Ulrikke for at du gir oss disse tipsene :)

Også vil jeg bare beklage for lite blogging i går, det skjedde nemlig det, at jeg sovnet på sofaen i mange timer, og våknet når klokken var ett på natten, og da bar det rett i seng, men våknet egentlig syv i dag tidlig, men sto ikke opp før ni da.. noen ringte på tror jeg, men jeg åpnet ikke opp, for hvem ringer på klokken syv om morgenen? creepy er det! men tror de driver å legger rør i kjelleren og skal ha noen rør inni boden min.. men vet dere, det får dem ikke lov til, jeg skal da ikke ha noe rør der jeg, og dessuten, hvor skal jeg gjøre av alt stæsjet der da? jeg har ikke noe anna stann og gjøre av det, de får jammen meg finne en annen løsning haha.. off nå er jeg slem! men det er min bod! hehe..

Men nå får jeg prate me med Maren, det blinker orange nede her, så nå er det på tide og svare :) skal prøve og få blogget en del i dag, så jeg tar igjen for de siste dagene :P
Ciao <3