søndag 7. juni 2009

Why cant u axept me for who i am?

Den gangen jeg var tynn, og så tynn skal jeg bli igjen :)
Hei og god morgen! Okay, jeg har nesten ikke sovet i natt, lå vell våken til sånn seks, syv tiden i dag tidlig, uansett hvor hardt jeg prøvde på og sove gikk det ikke.. og når jeg våknet i dag tidlig hadde jeg kald svettet, alt sengetøyet og natt tøyet var helt bløtt og jeg var iskald.. i tillegg har jeg utrolig vondt i huet, jeg målte tempen og den viste 37 så ikke vet jeg.. hehe..

Så til noe helt annet.. pga migrenen har søthungeret vært på det sterkeste, og det har vært vanskelig og holde seg unna.. så i natt tenke jeg at jeg burde skjerpe meg.. så i dag skal jeg begynne på diett igjen for ørten gang, jeg vet ikke hvor lenge det varer, men jeg skal prøve så godt jeg kan.. så får vi se hvordan det går hehe.. jeg går inn igjen på vektklubben i dag og veier meg som vanlig, kanskje har jeg gått opp, kanskje ikke.. håper ikke det ihvertfall.. men har tenkt utrolig mye i det siste på hvor tynn jeg var før og hvor lettere livet hadde vært hvis jeg ble tynn igjen.. det er ikke så lett og bli akseptert i dagens samfunn som overvektig, det er mye av grunnen til jeg sluttet og ha kommentarer her pga sjikane og rett og slett motbydelig mobbing ang blant annet krops fasongen min, hvis man kan kalle det det..

Jeg er så utrolig lei av å være overvektig, det gjør mye med selvtilliten, jeg føler jeg åpner meg mye nå.. men det er et så viktig tema som er veldig sårt for mange, og jeg er så lei av at folk ute på nettet skal se ned på meg fordi jeg er overvektig! Men sånn er det vell i dagens samfunn..

Ihvertfall, jeg begynner på diett i dag, jeg har prøvd så utallige ganger og føler jeg hele tiden gir opp, men denne gangen skal jeg ihvertfall prøve og klare det, for jeg vil jo klare det!
Ciao <3