mandag 8. juni 2009

080609

God ettermiddag bloggen! I dag har jeg hatt besøk og gått tur. Var kjempe deilig og komme seg ut litt i dag! Bortsett fra at jeg ble kliss blaut for det regnet og jeg hadde ikke på meg ute jakke.. hehe.. Nå skal jeg rydde litt i leiligheten og slappe av før Hans Olav kommer i syv tiden, da skal jeg på butikken og kjøpe masse sunt hehe..

Dietten startet i dag, spiste sunt til frokost og skal holde ut med denne dietten, målet er å komme ned til small eller medeium innen 2012, for da skal jeg og Hans Olav gifte oss, jeg har masse klær, fra alt fra xs til m, så da trenger jeg ikke kjøpe nye klær på mange år haha.. med mindre jeg vil ha nye klær pga moten og sånt, men klærne jeg har er tradisjonelle, så de vil alltid funke uansett mote.. hehe.. masse basic som alltid vil være på mote. Jeg er skikkelig motivert nå, jeg skal spise helt vanlig kost, fem - seks måltider om dagen, sunn kost med andre ord, men kose meg med et eller annet en gang i uken hihi.. jeg har gått på denne dietten lenge, men har ikke vært så flink kanskje de siste to månedene, så tør egentlig ikke gå på vekten en gang, men får gjør det i morgen.

Det med vekt har plaget meg veldig den siste tiden, har planer nå med å gå tur hver dag, en halv time hver dag, og trene litt på treningsstudio med mamma. Skal gå inn på vektklubben nå etterpå, mulig jeg forlenger abbonomentet, for tror det går ut snart.. jeg skal komme med mer tilbakemeldinger etterhvert, vet det er flere av dere som liker og lese om diett (kosthold) og trening, så kan prøve å få gjort det en gang i blant, gidder ikke infomere hele tiden, for dette er jo ingen trenings/kosthold blogg, får se hvordan det blir, men har ihvertfall funnet ut at jeg er verdens værste jojo slanker haha..

Skal til legen i morgen btw.. hater å ta blodprøver, men det må gjøres.. gruer meg litt for er så lenge siden sist, og jeg vet jeg skal ta masse prøver.. off..
Ciao <3