mandag 8. juni 2009

On Call

Dagens sang er On Call med Kings of Leon, har helt dilla på dem nå, og denne sangen er jo helt rå hehe..



Jeg tror dette får bli siste innlegg for i kveld, beklager mitt fravær, men hadde et aldri så lite migrene annfall i sted :(

Med dette innlegget sier jeg natta og håper alle dere søte små får sove godt i natt! jeg skal opp tidlig i morgen og ser ikke frem til og dra til legen ettersom jeg skal ta alle disse blodprøvene.. gruer meg som bare det, men neste mandag gruer jeg meg enda mer, for da skal jeg til tannlegen og borre, jeg har skikkelig tannlege skrekk og sprøyter som settes steder jeg ikke har kontroll over, skremmer meg sikkelig. Skal jeg ha øynene oppe eller ikke? Jeg har tatt bedøvelses sprøyte før, når jeg trakk de to første visdoms tennene, det gjorde at jeg fikk tannlege skrekk og jeg har aldri hatt noe problemer med det før, det var grunnen at jeg tok de to siste visdomstennene med narkose, jeg har hatt et lite hull en gang i livet mitt, og det var så lite at jeg ikke trengte bedøvelse.

Det gjorde noe med meg når jeg oppererte i nesen, da tok jeg bedøvelse og det er det værste, like ille som og ta i munnen, man har apsolutt ikke kontroll i det hele tatt, man ser jo ikke hva som skjer og det skremmer meg som bare det, heldigvis vet tannlegen at jeg er redd for sprøyter, så håper han tar litt hensyn hehe..

Sov godt da søtinger :) <3

Ciao <3