tirsdag 9. juni 2009

Listen

Hvor gammel er du? 22
Hvor høy er du? 173
Hva er øyenfargen din? blå/grønn
Hva er din ekte hårfarge? Mørk blond, den jeg har nå:P
Hvor var du på date sist? Kina resturrante
Hvem er bestevennene dine? Maren og Heidi
Hva slags sivilstatus har du? Jeg er forlovet <3
Livssyn? Kristen
Beskriv deg selv med fem ord? Omsorgsfull, snill, pratsom!, til og stole på!, humoristisk
Hva slags musikk hører du på? Tokio Hotel, rnb, techno, pop, pop rock, rock, krumping, klassisk, hip hop
Hva skal du gjøre i dag? Være med min kjære <3
Hvor var du sist på ferie? Romsdalen
Hvor skal du i sommer? Sverige, Romsdalen, Oslo, Hamar og nære steder og forskjellige avents..
Hvor skal du i løpet av neste år? To utenlands turer ihvertfall.. kanskje fler? hehe..
Når sto du opp i dag? Litt før 10
Hvor ser du deg selv om tre år? Gift med Hans Olav <3, vi bor i en stor leilighet i Gjøvik, med nydelig interiør. jeg har forhåpentligvis billappen og bil, kanskje en søt liten jobb og er kjempe lykkelig :) jeg maler og har masse hobbyer og driver fortsatt og blogger hehe..
Hvor er din favorittplass? I armkroken til Hans Olav <3 Ellers i Norge trives jeg utrolig bra på Gjøvik og elsker Oslo, ellers i verden er favoritt landet mitt Israel :)
Hvilken film så du sist? På kino så jeg Fast and the furios, på tv husker jeg ikke hehe.. tror det var american pie the wedding.. ja det var det forresten hehe..
Hva er yndlings programmet/ene din/e på tv? Top model, King of queens, Friends, Two and a half men, Stylista, The girls next door, SATC, Prison Break, Gossip Girl, Paradise Hotel, The hills, Ugly betty, LA INK, The starter wife, frustrerte fruer, what i like about you.. haha det var mange haha..
Hva er yndlings filmen/ene din/e? breakfast at tiffanys, esther the queen of persia, alle fast and the furios filmene, gone in 60 secunds, Narnia filmene..
Hvem fikk deg til og le sist? Hans Olav
Hvordan beskriver du din stil? Min egen hehe..
Hva er dine yndlings disigner merker? Vogue (har bare sett de i solbriller..) miumiu, chanel og LV
Hvor shopper du klær? H&M, Gina, Cubus o.l..

De fleste spørsmålene har jeg funnet på selv hehe..
Ciao <3