onsdag 3. juni 2009

Eurovision Song Contest 1999 - Norway

Haha.. minner her, gode gode minner. Fant en gammel video fra 1999, stig van eijk var mitt største idol akkurat da. Og jeg hadde tegnet på meg disse basket strekene i annsiktet, hadde på meg en sølv mini kjole og hadde laget en plakat hyllet til stig van eijk. Jeg var og kanskje er en av de største grand prix fanene, når jeg var liten så ga jeg mine egne poeng og dette var altså min favoritt sang innen gand prix når jeg var liten, hurra for 90-tallet sier bare jeg.. og disse klærne.. det skulle ikke vært lov å gå kledd sånn, men så tenker jeg, om 20-30 år så ser vi tilbake til vår tid, alle ungene våre og tenker. Gikk du virkelig kledd sånn mamma? creepy.. hehe.. tiden forandrer seg. Tenk at jeg likte denne sangen f.eks.. den er jo elendig, men så var jeg tolv eller noe sånt da.. hoderegning er jeg ikke flink på, så dette er kun en guess, sorry if im wrong hehe.. jadda.. enjoy the song hehe..