torsdag 11. juni 2009

Best friends, more like sisters

Bilder, laget av meg :)
Hei hei! I dag har vært en koselig dag, dagen startet med at jeg hadde besøk av ei søt jente :) så kom pappa og vi gikk en liten tur langs Mjøsa ved kapp.. så ble han med inn i leiligheten etterpå og satt her en liten stund. Jeg er ikke helt i form i dag, så ble ingen tur til Maren og Heidi i dag
:-( men vi får ta det igjen senere, sant?

Så i dag skal jeg bare slappe av og ikke gjør noen ting hehe, jeg har vasket leiligheten i dag, så det er ikke så mye og gjøre nå, bare tar noen småtterer bare for å ha noe og gjøre hehe.. så nå tenkte jeg at jeg skulle rydde litt plass i klesskapene mine, at the moment sitter jeg og ser på tv og gjør litt småtterier her og der.. hehe..
Mulig Hans Olav kommer en liten tur innom for og si hei, greit å ha et lite besøk når jeg ikke er i form, og det er noen som kan passe på meg og holde rundt meg og stryke meg i pannen hehe :P

Blogger mer senere, skal ta bilde av leiligheten etterhvert, men vet ikke om jeg gidder i dag hehe..
Ciao <3