søndag 7. juni 2009

The old me..

Fant et gammelt bilde av meg og Marita, tror jeg ikke var mer enn 18 årher hehe, lengesiden jeg har sett alle folka nå.. Marita hadde dette bilde på hennes side på tryne boken.. så jeg stjal det jeg hehe..

Jeg og Hans Olav endte oppmed og dra på kina resturante, ikke det sunneste, men vi kjøpte oss biff snadder hehe.. jeg var ordentlig sulten og ble kjempe mett :) mangeår siden jeg var der sist, servise var helt fantastisk så jeg ga litt tipsnår vi gikk igjen hehe.. vet ikke om det er vanlig her i Norge, men gjorde det for det jeg hehe.. hun snille damen satt nok pris på de ekstra pengene hehe nei da.. men alltid koselig og gi penger til folk som blir glade for det, hurra for at jeg hadde så lite penger og gi haha..

Hvordan går dietten mon tro? Ingen god start, men får begynne litt for fullt i morgen da hehe..
Ciao <3