fredag 12. juni 2009

Vil du ha noe gratis?

Jeg fant en side over ting man faktisk kan få helt gratis, eller dvs.. du må bli medlem, jeg må skrive det her så ingen tror de blir lurt, men du kan bare melde deg ut igjen og få den premien gratis :) men jeg tror du må bestille en ting senere til full pris, men det er jeg ikke helt sikker på da.. men siden finner dere her: http://www.101gratis.com/
Jeg har bestillt det dere ser på bildet over, men jeg har blitt medlem da, husk og ikke trykk ja før dere har sett betingelsene, dere kan gå på en smell, jeg har vært medlem her før når jeg hadde en annen adresse, og jeg vet de har ganske mange bra produkter, men jeg gidder ikke være medlem her så lenge.. men ihvertfall, les betingelsene før dere bestiller, noen kan føle seg lurt, derfor er det viktig og vite hva dere gjør og ikke bare føle dere fristet og trykke ja på alt dere synes virker spennende og som er gratis, for det er kun det første som er gratis, og dere blir medlem og må betale det andre med mindre derei kke melder dere ut hehe.. jeg har gått på sånne smeller før uten å lese betinglsene fordi jeg trodde alt var gratis, alt jeg fikk i posten, men det må ikke dere gjøre, de vil fortsette å sende ting i posten helt til dere sier opp abbonomentet, eller avbestiller neste gangs produkt, for det kan dere gjøre.
Denne siden har masse spennende, siden er ganske ny for meg, men jeg har fått sånne ting i posten. Men kult de har fått en sånn side på nettet også, og en ting. Her er det ikke bare ting for jenter, men masse kult for gutter også, vet at ikke bare jenter leser bloggen min, men gutter også.
En ting jeg kanskje burde tenke på forresten, for bloggen min er ganske jente basert, det har jeg faktisk ikke tenkt på før, sikkert ikke så gøy for gutter og lese om sminke osv.. hehe.. dette må vi gjør noe med folkens :P
Men nå må jeg stikke, skal på cc og kjøpe meg en del sminke, tar bilde kanskje senere i kveld, ihvertfall i løpet av helgen.. Hans Olav skal overnatte, nei huff nå har jeg dårlig tid.. må stikke, virkelig :P
Ciao <3