lørdag 13. juni 2009

Musikk som gjør meg avslappet:)

Dette er sanger som gjør at jeg slapper av, jeg anbefaler alle og finne musikk som gjør at dere slapper av på en stressende hverdag, musikk har veldig mye og si..
Den først sangen er fra Era, de to nederste er fra Enya, vil dere ha noe som er ekstra avlappende, anbefaler jeg dere og høre på den siste låten på den siste videoen, den føler jeg gir meg så mye. Og jeg drømmer meg helt bort i alve verdenen i Lord of the rings hehe.. Just lissen:P lover at dere ikke kommer til og angre, alle burde ha noe slikt noe musikk på ipod, iphone, mp3 eller whatever.. hehe







Nå må jeg egentlig skynde meg, for vi skal snart dra :) er jeg ikke alt for trøtt når jeg kommer hjem, blir det et natta innlegg også, kanskje et bilde av dagens makeup? Får se hvor sliten jeg er hehe ..

Ciao <3