lørdag 6. juni 2009

When I'm gone

Jeg kjenner jeg får tårer i øynene hver gang jeg hører denne sangen, det er så sykt trist, men samtidig utrolig bra. Dagens sang people, When I'm gone av Eminem, ganske gammel sang da men hehe..



Nå venter jeg på at Maren skal logge seg på msn, føler det er så lenge siden jeg har pratet med henne der, men det er jo fordi jeg sjeldent er der hehe.. får logge meg på facebook snart, kanskje i dag, en evighet siden sist jeg var der.. forstår bare ikke, jeg som syntes det var så gøy hehe.. har sikkert fått metta meldinger, det bare vet jeg, for har ikke svart ennå.. off, folk begynner sikkert og lure på hvor Benedicte har blitt av seg hehe.. dessuten er det en kulgreie der man kan lage sånn farm, får jeg til det så kommer jeg sikker til og være der 24/7 haha.. nei da..

Blogger mer senere

Ciao <3