søndag 7. juni 2009

I'm the one

Dagens sang er I'm the one med Mira Craig. En veldig kul sang egentlig :) enjoy!



Nå sitter jeg og stapper i meg masse kaffe for og holde meg våken, jeg er sykt trøtt nå.. sitter fortsatt i nattkjole og gjør egentlig ingenting.. så kjeder meg litt nå, og det er egentlig ganske ulikt meg, for jeg pleier alltid ha tusen ting og gjøre, tro det eler ei: selvom man ikke jobber, så er det tusen andre ting og gjøre, selvom det kan kanskje virke for dere at jeg ikke gjør noen ting, så er ikke det tilfelle! hehe..

men en ting som er sikkert, er at jeg burde komme meg opp tidlig om morningen, her snakker vi ni-ti tiden, jeg sover eller slapper av som regel til tolv, og det er ikke helt bra, men søvnmønsteret mitt er helt ødelagt, jeg har så problemer medog få sove om natten.. det er sykt irriterenes, men jeg legger meg som regel klokken tolv, kanskje halv. Men på mandager går det tusen ting på tv, det er faktisk ikke lett og slutte med en ting, jeg burde for migrenen sin skyld og ikke se så mye på tv, men jeg har mine program jeg er totalt avhengig av og som på en måte er et lite lyspunkt for meg hehe..

Til noe helt annet, jeg må rydde i dag, heldigvis skal Hans Olav hjelpe meg, det ser virkelig ikke ut her nå. Masse oppvask, sofaen er dratt ut til seng osv.. eller egentlig er det ikke så ille, men jeg takler bare ikke ha rot rundt meg. Og i morgen får jg besøk.. å da er det greit og ha litt orden hehe..

Hans Olav skal spise hos meg i dag, men jeg vet ikke hva det blir vi skal spise hehe.. bensin stasjoner og innvandrer butikker er det eneste som er oppe i dag, og har ikke handlet på en innvandrer butikk på kjempe lenge.. mulig vi drar dit i dag, eller har ikke spurt Hans Olav enda, men hadde vært kult og hatt noe spicy for en gangs skyld, og ikke bare det samme gamle haha.. vårruller har jeg lyst på, men tar så utrolig lang tid å lage.. får se hva det blir :P

Ciao <3