lørdag 13. juni 2009

130609

Det første bilde som ble tatt av oss, da jeg hadde sort hår hehe..
Hei bloggen! Nå sitter jeg med annsikts maske og har nettop hoppet ut av dusjen:) Hans Olav er så snill at han skal gi meg en veske jeg har siklet på lenge, det er en liten bag. Jeg synes det er greit og ha vesker man kan ha med seg alt mulig rart oppi og også sminke pungen, så jeg ble kjempe glad når han sa jeg skulle få den vesken :) han er så utrolig snill mot meg :) vet ikke om noen mer perfekt kjæreste-forlovede og bestevenn.

Den annsikts masken jeg kjøpte i går, vil jeg anbefale til dere, den er rosa med jordbær og huden kjennes helt frisk ut! Den skal virke i 10-15 minutter, så jeg må avslutte innlegget snart hehe..

Jeg må vise dere bilde av hvordan leiligheten ble når jeg fikk omøblert, leiligheten ble liksom som ny, føltes ut som jeg akkurat hadde flyttet inn.. så vil jeg anbefale alle og kjøpe et klesstativ, dere får det blant annet på clas olson eller ikea, de er sikkelig freshe og det er kult og ha sånne stående på gulvet på soverommet:P hihi..

I kveldingen skal jeg og Hans Olav opp til svigers og spise middag :) jeg og Hans Olav spiste pannekaker til frokost hehe.. kjempe digg, ikke fullt så sundt. Men hallo det er helg! Bank i bordet hehe..

Nå tenkte jeg at jeg skulle sette på litt kaffe, jeg blogger mer senere i dag med dagens sang osv.. nå er det sikkelig lenge siden jeg blogget sang føler jeg :P jaja, sånn kan det gå :)
Ciao da <3