torsdag 4. juni 2009

Silly Boy

Det har blitt lite med blogging i dag, for har ikke følt meg helt i form.. men slutter dagen med en sang, sangen heter Silly Boy, og det er Lady Gaga ft rihanna for alle penga hehe.. videoen er litt forstyrrende, men dere får ihvertfall høre på sangen hehe.. ellers har jeg bare slappet av i dag, tenkte jeg skulle rydde bort siste restene før jeg tar natten.. har funnet masse rart jeg tok med fra mamma og pappa for en stund tilbake, har bare ikke tatt sakene ut fra posen før nå hehe.. får bare finne ut hvor jeg skal plasere alt sammen hehe..



I morgen skal Hans Olav overnatte hos meg, håper på en bedre blogg dag i morgen, jeg har spist noe jeg ikke tålte i dag og i går, derfor jeg ble dårlig, jeg ble ordentlig dårlig i dag, så har vært en del sengeliggende, håper ikke jeg kaster opp i natt, for det gjorde jeg vell forrige helg tror jeg det var..

På lørdag skal vi opp til svigers og spise middag. Blir koselig :) men nå får jeg nesten rydde, sangen er utrolig bra btw.. har ikke hørt den før jeg så den på you tube i sted, skal visst være ganske ny, følger egentlig ikke stort med på den nye musikken som hele tiden kommer inn, vg lista er ikke noe jeg følger med på.. ikke har jeg verken mtv eller the voice, så blir mest og gå daglig innom you tube og søke på forskjelig type musikk og artister/band jeg kjenner fra før så hender det jeg finner noe, er ikke helt blank på musikk fronten hehe, er da litt oppdatert? eller?.. hehe..

Håper alle får sove godt :) jeg håper seriøst jeg får sove godt også, orker ikke en natt med sterk migrene og kvalme igjen.. off.. men skal bli flinkere til å blogge i morgen, måtte bare ta .en liten blogg pause i dag! hehe.. slappe av er viktig nemlig :P

Sleep tight søtinger , så Hòrs vi sen

Ciao <3