mandag 1. juni 2009

SOMMERsommerSOMMERsommer! :) <3

God dag bloggen! Jeg har ligget ute pal i hele dag og strekt meg i solen, nå tok jeg meg en liten tur inn for å blogge for dere søtinger :) Og her skal jeg sitte litt til for og ta en liten pause fra varmen, men egentlig er det omtrent like varmt inne hehe.. så egentlig har det vell ingenting og si.. hehe.. jeg skal lese mine daglige blogger, så skal jeg ta meg en tur ut igjen, nå når jeg skal sole meg om dagen, bruker jeg null sminke, tok på meg litt mascara og litt dip liner i sted, bare for å få litt farge på øynene.. men mye gikk bort når jeg skulle sole meg, så vitsen med å ha på seg sminke er vell nokså liten..

jeg tok meg en iskald dusj i sted, ja du hørte riktig.. ISKALD. Det var kjempe digg og få kjølt seg ned, ellers klager jeg ikke på varmen, for er utrolig digg og sitte ute nå! Pluss at i dag er det 1 juni.. tiden flyr :) hehe.. håper været fortsetter sånn i hele sommer, men i morgen er det meldt overskyet her på Gjøvik.. men skal ikke hindre meg i og være ute hehe..
I syv tiden kommer Hans Olav og henter meg, da skal vi ned i leiligheten og se masse på tv hihi :P
Ciao da <3