tirsdag 2. juni 2009

KRUMPING

Jeg har hatt dilla på krumping non år nå og er yndlings danse sjangeren min innom hva sm helst av dans, jeg bare digger-digger-digger det, jeg storkoser meg når jeg ser atter og atter en video på you tube, det er noe av det som fasinerer meg, det gir en sånn god energy, en sånn glede og et sånt kick, er man sint og har lyst og utrykke seg på en måte. Er krumping apsolutt greia og prøve seg i, helt mad liksom det fenger meg så til de grader. Jeg får lyst å gå på dansegulvet og gi full guffe. Dette er noe som hjelper for meg og høre på, jeg kan noe av danse teknikkene innen krumping, men jeg er laaaangt ifra så god som disse her!

Se denne videoen så vil den fenge dere, det er en del banneord på slutten av videoen, jeg visste ikke om jeg burde latt være og vise videoen til dere pga dette, men det er kun i sangen. Og det er sånn disse gangster låtene er, og videoen var såpass bra at jeg ble litt i tvil, men valgte og vise den til dere allikevel, men bare sånn at dere er ops på det liksom.. jeg har valgt og igonorere det ihvertfall hehe.. enjoy the show <3



Nå skal jeg se litt på tv, jeg og Hans Olav skal ut en tur i dag, vi skal gå tur også skal vi på cc fordi jeg skal kjøpe meg litt sminke o.l

Ciao <3