lørdag 6. juni 2009

God morgen solstråler!

Må bare dele med dere verdens beste parfyme, Chance Chanel, det er en utrolig bra sommerparfyme, holder hele dagen. Anbefaler den på det sterkeste!

God morgen bloggen! Sorry for dårlig update i går, var ikke helt i form, så det siste jeg tenkte på var vell egentlig bloggen.. og det beklager jeg, får se hvor mye blogging det blir i dag, for huet mitt vil ikke samarbeide hehe..

I dag er jeg visst oppe tidlig, jeg mener, klokken er jo bare åtte!! hehe.. var veldig trøtt i går, så vi la oss i ellve tiden hehe.. nå skal jeg se siste episoden av the hills for denne sesongen, blogger senere i dag, håper jeg, hvis ikke huet strider helt i mot hehe.. skal opp til svigers i åtte tiden i kveld, så har egentlig god tid på å blogge på, men saken er vell den, at kjenner jeg meg selv litt bedre kommer jeg nok til og sovne igjen nå hehe..
Ciao <3