tirsdag 10. februar 2009

090210




I dag har jeg egentlig hatt en ganske rolig dag, bortsett fra treningen på morningen. Det er veldig slitsomt, men utrolig gøy. I morgen får jeg besøk på dagen, og jeg skal til legen etter det. Så tenker jeg at jeg drar opp til mamma og pappa og er der til Hans Olav henter meg i kveldingen. Har ingen helt eksakte planer i morgen, så tar det egentlig ganske easy, jeg skal snart vaske opp litt her og rydde litt, men drøyer det hele tiden. For er så mye oppvask nå at det bare er ork hah..


Jeg tenkte jeg skulle innformere mine trofaste lesere på den gamle bloggen sånn at dere kan lese denne bloggen her også. Den er jo ny så har ikke så mange lesere nå, men jeg håper bloggen for mer tilhengere enn den gamle. Og kanskje denne blir litt mer spennende? Jeg håper det :)


Jeg skal ihvertfall skrive om alt som interreserer meg og kanskje komme med en videoblogg allerede i morgen. Jeg håper dere kan komme med masse tips til bloggen sånn at den blir bra :)


Håper dere har kost dere så utrolig masse i dag:)


Klem fra Benedicte <3