torsdag 12. februar 2009

God morgen, jeg har gått ned:)




hei bloggen! I dag er en ny dag og jeg har faktisk gått ned over 2 kilo på to uker :D jeg ble kjempe glad når jeg så det :D å i dag skal jeg på trening så da går jeg sikkert ned enda mer :)


Snart får jeg besøk og så skal jeg rydde litt og vaske opp litt her, sånn at det blir ordentlig fint mener jeg :) Så senere i dag skal jeg besøke mine to bestevenninner, det gleder jeg meg kjempe masse til :) så det blir kos. Vi ler så mye og har det så koselig sammen atte :)


Nå skal jeg lage meg litt frokost og drikke min morgen kaffe. Har ligget i sengen og druntet (det er totning for å ligge å dra seg) i noen timer, så våknet egentlig tidlig, så derfor det ble litt sent før jeg sto opp ordentlig, jeg skjønner ikke det jeg. Jeg la meg jo tidlig i går, kanskje jeg trengte mye søvn da.. ikke vet jeg, men jeg tror jeg sovnet ganske fort, sovnet til og med når jeg pratet med Hans Olav i tlf (hehe)..


HAR DERE SOVET GODT I NATT?

HVA SKAL DERE I DAG DA?


Dere må kommentere da, er så få som kommenterer. Jeg skjønner jo på en måte og, for bloggen er ganske ny.. men dere må jo også rope høyt hvis det er noe dere vil at jeg skal blogge om :)


Ciao <3