fredag 27. februar 2009

Mine nye hobbyer

Nå fremover kommer jeg til å ha masse ting og fylle dagene mine med.
Nå blir det en gang i uken hvor jeg og mamma trener poirot med agility trening, en annen dag i uken skal jeg og pappa ta opp igjen en gammel hobby vi har, nemlig å fotografere, og det blir skikkerlige profesjonelle greier etterhvert, vi skal få tak i noe utstyr og lage mørkerom hjemme hos mamma og pappa. Men som sagt blir dette på sikt, frem til da blir det digatialt det går ut på, men først må jeg fikse mitt kamera som jeg håper jeg får nytt på garantien, jeg får nemlig aldri sumlet meg til å gjør det haha, glemmer det hele tiden, får se om jeg gjør det i morgen eller på mandag. Må ha med Hans Olav nemlig, han er flink til å snakke for meg, mens jeg hakke snøring på dette tekniske greiene og sånt, og blir litt sånn hva skal jeg si nå, om dere skjønner.


I tilegg til dette skal jeg begynne og ri (hest), men det må søkes for det er noe venteplasser der, så jeg vet ikke når jeg får begynnt, men skal søke så fort som mulig, i tilegg til det igjen, skal jeg og Hans Olav kjøpe oss klippekort på en svømmehall og svømme sånn 1-2 ganger i uken, dette koster over 500 kr, litt dyrt for å si det sånn, men det inneholder treningsstudio og bastu, så er vell sikkert vært pengene.


MEN, jeg har vannskrekk, når jeg var liten så holdt jeg på å drukne for da kunne jeg ikke svømme, dette har fulgt meg i ettertid og gjør sånn at jeg ikke kan svømme på dypet, med mindre jeg kan stå. Men dette er en treningssak.


Så blir det jo trening på treningsstudio som vanlig, har tatt en liten pause nå pga noe som dukket opp, men så begynner jeg igjen når mamma kommer hjem fra Israel, det blir trening 2-3 ganger i uken.


Nå er jeg kjempe glad. Jeg skal også begynne og male og tegne igjen + skrive dikt og sanger som altså er noen av mine største hobbyer


Jeg er glad og lykkelig, jeg og pappa har gått tur ved mjøsa og vært litt her og der på butikker.


Nå er jeg hjemme hos mamma og pappa, og jeg og pappa er de eneste som er hjemme, men er kjempe koselig for det, å bare være oss to. Vi har masse å prate om.


Men nå er det mat, må stikke.


Ciao <3