mandag 23. februar 2009

090223



Helt ærlig, hva synes dere om disse skoene? Jeg synes de er litt freshe, men den fargen var litt ikke meg, sånn at jeg tror ikke jeg ville gått med disse skoene..

Hei bloggen! Nå har jeg hatt besøk, kjempe koselig. Senere skal jeg ut en tur og gå en laaaang tur, pluss at jeg skal handle litt diverse.. så får jeg besøk av mamma og så Hans Olav senere på kvelden, jeg får besøk hele uken av diverse folk, ihvertfall på ukedagene. Så skal jeg finne på en del ting. Komme meg ut en del selvom jeg er syk, sånn at jeg får gjort en del. Jeg skal få unna en del ting som jeg har tenkt på gjør lenge.


Jeg skal også ta opp igjen den ene hobbyen min. Male nemlig, jeg skal finne på masse masse denne uken her:) sette opp budsjett skal jeg gjøre også, økonomien min er et helt mysterium i seg selv, så den må komme orden igjen. Gleder meg sykt til å begynne å trene igjen, det savner jeg virkelig. Det er apsolutt ikke noe gøy å ligge syk i leiligheten, så jeg må komme meg ut litt, jeg er jo ute, men jeg må komme meg enda mere ut:)


jeg holder på å bli frisk nå, så det er jo kjempe bra :)


Jeg skal blogge masse i dag, vet enda ikke når jeg skal gå tur, skal få med meg enten mamma eller Hans Olav, mamma har glemt igjen mobilen og er på trening, så jeg håper hun kommer inn til meg etterpå :P Frem til da skal jeg bare være alene, så da blir det tid til mye blogging :)


Håper dere har en fin dag :) Ciao <3