fredag 13. februar 2009

Snart på vei ut døren




Jeg fikk ikke blogget så mye i går, jeg dro på trening og ble der en god stund, så dro jeg opp til mamma og pappa for å kaste i meg middag, så dro jeg til Maren og Heidi (mine bestevenner), det var kjempe koselig. Og når jeg kom tilbake så la jeg meg med en gang (hehe), var stup trøtt. Jeg ringte Hans Olav (noe jeg pleier og gjøre hver dag før jeg legger meg), og jeg klarte nesten ikke prate, så ble fort hade der hehe..


Han kommer til meg i dag:) det gleder jeg meg kjempe masse til :)


Så nå må jeg egentlig bare raske meg, for skal ha personlig trener klokken 11, så jeg må jo dra herfra ihveretfall kvart på, å innen da så må jeg ha dusjet, sminket meg og fønt håret.. I går klarte jeg å dusje og sminke meg på 20 min, pluss kle på meg selvfølgelig. Det tror jeg er det raskeste jeg har gjort på lenge, for jeg bruker ganske mye sminke på huden (hehe)


Tror mamma skal bli med meg etter vi har vært på trening og drikke kaffe i leiligheten min, men jeg har ikke spurt enda da. Men håper det passer :P


Men nå må jeg hoppe i dusjen, skal blogge mye mer når jeg kommer tilbake :)


Ciao <3