fredag 13. februar 2009

Kosedag resten av dagen :)




Jeg prøvde å lage en videoblogg, men så gikk batteriet tomt, sånn TYPISK må jeg si.., men jeg har ihvertfall web kamera til å ta bilder med da, sånn at dere vet åssen jeg ser ut i dag hah.. Sitter å ser på two and a half man (åssen skrives det egentlig?), jeg pleier bare å se på det når jeg er hos mamma og pappa, men er faktisk en utrolig bra serie. Jeg sitter her i zip hood og jeans tights, kan sikkert ta noen outfit bilder når kamera mitt er ladet opp, ikke det at det er det viktigste klærne man kan ha på seg, men det var det jeg ville hoppe i etter treningen, dessuten skal jeg ikke noe annet etterpå enn en tur på butikken, og da gidder jeg ikke pynte meg noe særlig heller, men herlighet kjendisser bruker jo zip hood, bare se på mary kate, jeg hadde et eget innlegg med stilikonet mary kate.


Ellers vil jeg bare ønske nye lesere hjertelig velkommen til den nye bloggen min, den er ikke så interresant foreløbig, men kom gjerne med mange idèr, jeg lover at det skal bli en bra blogg :)


Nå skal jeg se mer på tv :) Husk og kommenter da søtinger :)


Ciao <3