onsdag 25. februar 2009

090225


Hei bloggen! I dag er jeg skikkerlig glad, ting begynner å komme på plass og fremtiden ser helt lys ut. Jeg er frisk og har det kjempe bra:) Ting fungerer veldig bra og jeg har masse å se frem til, jeg skal finne på mye mer og fylle dagene med.


I dag har jeg hatt besøk av ei som skal hjelpe meg med økonomien, ser veldig bra ut og hun var kjempe koselig :) Jeg skal finne på masse fremover, ta opp igjen hobbyer osv.. ser kanskje ut for dere som at jeg ikke gjør noen ting hjemme, men det stemmer faktisk ikke. Jeg har nok å finne på og kjeder meg ikke et sekund.


Men jobben venter jeg med til jeg finner det helt perfekte, men da må jeg først ta opp igjen litt utdannelse, men jeg trenger tid. Det er ikke bare for meg og kaste meg ut i ting som det er for alle andre, for meg er det mye jobbing som skal til. Det ligger så mye bak å få jobbet med, jeg er ikke hundre prosent frisk enda, selvom jeg har det veldig bra. Så er det mye jobb som skal til for at jeg skal nå målene mine, derfor ser jeg fremover og langsiktig, kanskje for dere er det en selvfølge å kunne komme og gå på skole. For meg er det bare en bonus, og jeg håper jeg en gang kan klare det.
Så i dag skal jeg ha besøk av Hans Olav. Sette opp mål, ordne i leiligheten osv osv.. pluss at jeg skal komme meg ut litt, håper mamma kommer til meg etterpå. Kanskje vi kan gå en tur mamma? det hadde vært koselig å se henne før hun drar i morgen :)


Håper alle får en fin dag:) jeg skal blogge masse i dag :)


Ciao <3