søndag 15. februar 2009

Dress Code

Som sagt er kameraet mitt ødelagt, så da var det bare web kameraet jeg kunne bruke og det er desverre ikke selvutløser på.. :( så dette bildet her så nokså merkelig ut, men ihvertfall er det, det jeg har på meg i dag :)

Cardigan: Vero moda
Topp/kjole: Gina
Tights: Vila

Det var vell det, ellers så har jeg hatt en koselig dag i dag, med både Hans Olav, mamma, pappa og broren min. Ble ingen spesiell feiring av valentine i dag, jeg og Hans Olav bestemte oss for at i år skulle vi ikke gi hverandre gaver, pga at to års dagen våres skal få enda bedre gaver.. nei da, men det blir så mye feiringer, ihvertfall for Hans Olav som har jul, bursdag og årsdag på bare en måned etter hver feiring ca.. fordi jul 24 desember, bursdag 30 januar og årsdag 21 februar..

Jeg og Hans Olav har forresten snart to årsdag vi, det skal feires med romantisk middag og gaver, jeg har allerede kjøpt en av gavene, men herlighet. Jeg aner jo ikke hva jeg skal kjøpe:S i fjor fikk han dc sko av meg. Han bruker de enda, så det var jo et godt kjøp det, men liksom. Det er så vanskelig, har dere noen idèr så skrik ut, er ikke så alt for lenge til, så jeg må nok komme på noe snart hehe, det største problemet er at jeg nesten ikke har penger, så jeg sa til Hans Olav at jeg kanskje måtte gi gaven noen dager etterpå, jeg får nemlig penger den 25.. off, det irriterer meg jaja..

I morgen skal jeg prøve mye av det jeg har kjøpt, det må jo testes ut :) men nå skal jeg legge meg, og gleder meg egentlig til i morgen, selvom jeg ikke helt vet hva dagen bringer enda.. hehe, menst sansynlig en avslapningsdag, skal jo trene fullt til uken, så er jo digg med litt avslapning også:), tenker jeg og mamma går en laaaang tur med Poirot i morgen jeg, få opp litt kondisjon hehe..

Men nå skal jeg ikke bable stort mer, dere må sove godt da søtiser!

Natta <3