torsdag 12. februar 2009

Jeg klarer ikke la være å bruke penger med tanke på forrige innlegg..




Det er vanskelig å la være å bruke penger når man allikevell tenker på det fæle som skjer i verden.. dette er altså innkjøpet fra i går, jeg kjøpte meg fire skåler på europris, de var veldig billige også. Jeg trengte dem til å ha suppe middag eller andre ting i, de jeg har er det lite plass i så disse passet mye bedre.
Så vil jeg anbefale lett kakaoen som er på det øverste bildet, den er utrolig god og man skal bare ha kokende vann i koppen. Det er like mange kalorier i en kopp med dette som et glass melk, da velger jeg denne (hihi), det er perfekt for meg som ofte har lyst på noe søtt :)
Nå må jeg egentlig stikke og ordne meg, har kjempe dårlig tid for skal på trening klokken to og jeg har verken dusjet eller sminket meg..
Ciao <3