mandag 16. februar 2009

Nå kan anonyme også kommentere!




Pga at jeg fikk noen mindre koselige kommentarer før så valgte jeg til slutt at folk måtte ha en nett adresse for å kommentere, men ettersom nå at jeg ikke får så mange kommentarer så har jeg vell skjønnt at kanskje de fleste som leser bloggen min ikke har en nett adresse, så derfor har jeg nå endret på det, så også dere anonyme kan kommentere.


Men da vil jeg bare få sagt det med en gang, at ukoselige kommentarer vil bli slettet med en gang, så jeg håper dere er koselige, men jeg vet at dere er det, så jeg tror ikke det vil være noe problem:), jeg har ikke noe imot noen, så kommentarer setter jeg stor pris på :)


Ellers vil jeg bare si at jeg har kost meg ordentlig i dag, sex and the city the movie var utrolig bra, selvom jeg har sett den hundre ganger før (hehe), men det er en av yndlings filmene mine, jeg får sånn stor inspirasjon til å få en mye bedre klesstil.


også vil jeg bare få sagt det, sånn med en gang siden jeg både på min gamle blogg, og i starten av denne har fått en del kommentarer på at stilen min ikke er bra. Jeg lærer å lærer for hver dag som går, min gamle blogg het fashionsenorita, men jeg vil apsolutt ikke kalle meg selv det, stilen min er så mangt, det er så mye jeg liker. Jeg kan godt sprade rundt i en overzise hettegenser og tights hvis jeg en dag føler for det, men jeg kan også pynte meg med kjoler, ankel boots og pumps. jeg kan gå både med rocka klær og clasy. Det spørs helt på hvilket humør jeg er i, jeg er veldig opptatt av fashion, men jeg kan ikke kjøpe nye klær hele tiden pga at økonomien min ikke rekker bestandig, derfor trår jeg til butikker som h&m og gina, som forresten er mine yndlings butikker. Jeg ønsker å lære mer og mer om fashion og jeg er apsolutt verken en ekspert eller et forbilde på det området, men jeg blir hele tiden inspirert, av f.eks blogger, mote blader, filmer og catwalken. Grunnen til at den gamle bloggen het fashionsenorita, handlet apsolutt ikke om meg som person, men den handlet rett og slett om min interresse for fashion. Så nå fikk jeg forklart meg litt bedre. (hehe)


Nå skal jeg straks ta natten, satser på en spa kveld på tirsdag tenker jeg. Jeg må nok drøye treningen min til onsdag, når jeg da skal ha personlig trener, jeg har nemlig et digert sår på foten som er blødende og verker og gjør kjempe vondt. Jeg klarer nesten ikke gå, og klarte av den grunn ikke gå tur med mamma og Poirot i dag. Jeg håper bare foten min blir bedre til onsdag, jeg er nemlig blitt avhengig av trening rett og slett, så det blir nesten unaturlig for meg og ikke trene. Så jeg føler jeg må fordi jeg vil, hvis dere skjønner (hehe)..


Men nå til slutt så vil jeg at dere skal kommentere masse masse:) når jeg får nok lesere skal jeg ta en spørsmåls runde, nå ligger leser tallet på noe over 200 daglig, bloggen min er helt ny. Så jeg synes egentlig det er en veldig bra start og håper på mange fler, jeg ønsker også nye lesere velkommen fra hele verden :), jeg har bl.a lesere fra Australia, England, Romania og Nederland. Så tusen takk forat dere leser bloggen min :), jeg ser at det kommer nye lesere hver dag :)


Men nå skal jeg legge meg, dere må sove godt alle sammen :)


Ciao <3