søndag 15. februar 2009

Den nydeligste fargen i verden, i love dresses


jeg falt helt pladask for denne kjolen her :) fargen er bare helt nydelig:) Synd jeg ikke tør og handle på utenlandske sider, hørt for mye svindel der ute i den vide store verdenen, så jeg får bare sikle på denne imens og vente i spenning om at det kanskje finnes en eller annen kopi et eller annet sted i Norge.
Er du en av de som tør og handle utenlandsk, anbefaler jeg denne. Du finner den på forever 21 og på denne linken: http://www.forever21.com/product.asp?catalog%5Fname=FOREVER21&category%5Fname=dress%5Fdressy&product%5Fid=2052597438&Page=all finnes også i andre farger, men jeg falt mer for denne orange rosa fargen, det står orange, men jeg synes den er en mellomting fra orange og rosa, en liten søt blanding med andre ord:)
Nå skal jeg spise, ha en fin dag da :)
Ciao <3