torsdag 19. februar 2009

090219


Te med sitron er alltid godt :)

Hei alle sammen :) Nå har jeg hatt besøk av to stykker, det var kjempe koselig :) snart skal jeg ordne meg og dra om noen timer på cc for å hente noen briller jeg har bestillt, jeg er veldig spent for husker ikke hvordan de så ut en gang (hehe), men de var litt rød aktig :), håper det er riktig styrke sånn at jeg ser litt bedre enn jeg gjør nå, for nå ser jeg veldig dårlig hehe, selvom jeg bruker briller hele tiden, utenom på de fleste bildene jeg tar:P

I dag skal jeg være alene, mamma kommer til meg en tur etter vi har hentet brillene, for hun har også bestillt briller. Så vi skal drikke litt mer kaffe og kose oss og skravle sånn som vi pleier, det er skikkerlig koselig :) tenker jeg tar en aldri så liten spa kveld i dag, det er digg med sånne dager hvor jeg bare kan se på film hele dagen og pleie meg selv :) jeg er nemlig fortsatt syk sånn at jeg orker ikke så mye.. så det er kanskje litt godt å få bare pleiet hele kroppen litt, det er godt for både kropp og sjel, drikke litt grønn te (uten sukker) og sånt, jeg liker ikke te med sukker nemlig, det er ikke så veldig godt.

Jeg minner om spørsmålsrunden, dere kan spørre her: http://benedictechillout.blogspot.com/2009/02/sprsmals-runde.html

Nå skal jeg prøve å få i meg litt mat, selvom jeg egentlig har veldig dårlig matlyst :(

Blogger mer senere :)

Ciao <3