mandag 23. februar 2009

Death metal kan virkelig gjør noe med en




Jeg tenkte jeg bare skulle skrive et innlegg om death metal, black metal å alt det der.


Før satt jeg å hørte på black metal, jeg har vell aldri hørt på death metal, men jeg går ut i fra at det er nokenlunde det samme. Er det ikke?


Jeg har egentlig ikke så mye peiling på den type musikk, men det jeg vet i ettertid er at det virkelig gjør noe med en. Det trykker en ned og kan gjør en veldig deppa og langt nede, det påvirker en rett og slett.


jeg har hørt mange tilfeller hvor folk har tatt livet sitt pga at de har hørt på den type musikk. Og ja det er faktisk sant at den type musikk kan påvirke en.


Jeg ble så påvirket at jeg farget håret sort jeg gikk kun med sorte eller røde klær, jeg brukte masse sminke, med masse eye liner langt nedover under øynene. Jeg var aldri i godt humør omtrent, jeg ble langt nede og rett og slett helt påvirket, jeg fikk hat i livet mitt, jeg ble fort sint osv osv.. Jeg ble rett og slett syk i hodet, og hørte på sanger hvor de rett og slett sang at man skulle ta livet sitt. Tenk så sykt? tenk på de folkene som faktisk gjør det, som faktisk tar livet sitt. Tenk på de som synger da, det må være noe ondskap bak det, det må være noe satanistisk bak det, det må være noe hat. Bare se f.eks på utseenede deres, som regel har de langt hår, går i sorte klær med masse hodeskaller osv.. mange har sminke som lingner på blod, og mange av de er så ekle at det lingner en skrekkfilm, pga at de sminker seg sånn, de bruker linser som ja, er rett og slett helt ekle.


Jeg hører ALDRI ALDRI på sånn musikk lengre, jeg har såååå imot det, det er det værste musikken jeg har hørt på, jeg har slettet alt, kastet cder. Og koblet ut all kontakt med den musikken. Nå hører jeg på musikk som gjør meg glad, er det noe med negativ tekst, så kobler jeg det bort, da slutter jeg å høre på det. For meg har teksten noe å si, jeg har nødt til å høre teksten, jeg må vite hva de synger, og det må være noe positivt, noe som gjør meg glad.


Jeg kan høre på rock og pop rock, så lenge det er positive sanger. Som dere sikkert har hørt så er jeg stor fan av Tokio Hotel, men de sangene der gjør meg glad. jeg blir lykkelig og alltid i godt humør, og det er sånn det skal være.


Det jeg vil frem til i dette innlegget her, er en advarsel mot sånn musikk, IKKE bli tilhenger av det, det er farlig. Du kan virkelig bli syk i huet, det kan gå så langt at man blir satanister, kan hende jeg tar i hardt nå, men jeg vet det finnes ondskaphet bak musikken, jeg vet det for jeg har erfaring. Jeg har ALDRI vært satanist eller noe, jeg har ALDRI gått bort fra troa mi, men allikevell har det påvirket væremåten min og humøret, og jeg som kristen er dette en veldig dårlig start, men det er heldigvis over, og den musikken får tilbake vonde minner, noe jeg unngår nå. Så en advarsel til dere der hjemme, IKKE BEGYNN Å HØR PÅ SÅNN MUSIKK!


Jeg føler jeg åpnet meg veldig i dette innlegget her, men jeg synes det er et sånt viktig tema, det er alvorlig og ikke bra, derfor ønsket jeg å dele det med dere!