tirsdag 24. februar 2009

Tilbake fra en tur i byen


Snusen synes ikke så godt vell?

Nå har jeg kommet tilbake for en liten stund siden. Jeg var med mamma på posten for å hente en pakke som er litt av gaven Hans Olav skal få av meg i to års gave, vi har enda ikke gitt gaver og bestemte oss for å vente litt, pga jeg hadde og har dårlig råd og da sa jeg at Hans Olav også kunne vente :) Dere skal få vite hva gaven er når jeg gir den til han senere i dag. Hans Olav pleier å lese bloggen min i blant så jeg kan nesten ikke si det enda, i tilfelle han leser bloggen min før han kommer :)


jeg var også på kiwi for å hamstre suns. Er totalt avhengig nå og har ikke en gang snøring på hvor mange snusbokser jeg snuser i uken, men er ganske mye faktisk. Og det blir jo veldig dyrt, tenk på hva jeg kunne heller brukt pengene på, men så tenker jeg også at det er jo noen som bruker masse penger på godteri f.eks, og det blir jo dyrt i lengden også. Og godteri er jo heller ikke bra for helsen så det..


Jeg og mamma gikk opp til byen denne gangen, det er jo så fint vær så skjønner ikke vitsen med å kjøre bil da, pluss betale for parkering som også er veldig vanskelig å finne plass i sentrum. Og vitsen med å betale parkering for max en time er lite vits. Måtte jo vente en stund på postkontoret også. Sikkert mange som skulle hente pakker i dag, det kjipe er at regningen for pakken har frist for å betale i morgen.


Er det seriøst så lite frist på pakker? Føler det ikke er så lenge siden jeg fikk melding på mobilen for å hente pakken jeg.. Og hvorfor fikk jeg melding på mobil egentlig? ikke det at det er noe problem, men han mannen bak luken skjønnte jo ikke mobilen min så jeg måtte jo forklare å alt haha.. han var veldig koselig også, det er så utrolig teit hvis man møter på folk som er sure bak kassen, finnes så mange av de. Og det er helt unødvendig, når man jobber i en butikk o.l så burde man være koselig, som f.eks han jeg møtte på kiwi. Tror jeg faktisk er litt kjent på kiwi, der jeg som regel handler. Jeg er jo der så ofte, og de vet sikkert hvem jeg er. De sier jo alltid hei og prater litt med meg og er alltid så koselige. Kiwi er den beste matbutikken som finnes i Norge synes jeg, er så billig, og den jeg går til på Gjøvik er veldig oversiktlig og jeg kjenner butikken så godt for jeg vet hvor alt er. Pappa og broren min har stilt meg spørsmål (som en undersøkelse) og jeg klarer alltid svare riktig hehe.. Sånn som ica og cc mat er dårlige butikker, ihvertfall de på Gjøvik, de er så uoversiktlige og veldig dyre matbutikker.


Og hva skjer med forskjell på esso og statoil, General løs snus (jeg bruker porsjon) koster 70 kr på esso og 80 på statoil, og de er ikke så langt unna hverandre heller, et par min og kjøre med bil og ca fem min og gå. Teit er det hehe..


Nå sitter jeg og ser på tv, og lurer egentlig på hva jeg skal finne på til Hans Olav kommer.. ikke vet jeg hva jeg skal spise til middag heller. Tror jeg skal spise med Hans Olav, blir sikkert noe znitsel eller noe.. vi får se..


Håper dere koser dere kjempe masse i dag :) det skal jeg :)


Ciao <3