lørdag 14. februar 2009

Grand Prix for oldiser





Jeg er alltid sånn at vært år følger jeg med på Grand prix, jeg var så innstillt på at både surfe rosa, foxy og Jane Helen skulle komme videre, men både foxy og Jane Helen konkurerte mot hverandre, og foxy gikk ikke videre til den aller siste sjansen på siste sjansen, men Surfe rosa og Jane Helen gikk videre til den aller siste sjansen sammen med Publiners og Espen Hana.



Da heiet jeg SELVFØLGELIG på Surfe Rosa og Jane Helen, det sier jo seg selvfølgelig det, jeg var helt sikker på at de skulle komme videre, jeg tenkte Norge kan ikke være så dum å sende de andre videre, men NEIDA, der skulle jeg apsolutt ta feil..




Publiners og Espen Hana gikk søren meg videre, hvis noen av de vinner hele finalen, Da blir jeg drit sur, tragiske tragiske Norge, jeg bare vet at det sitter sånne gamlinger hjemme i stuen som digger både svensktopp og DDE, og alle disse tragiske greiene, stemmer villt til fingrene får kramper, Hvorfor kan ikke vi unge stemme da, men selvfølgelig er vi sjeldent hjemme på en lørdags kveld.




Hvis Publiners eller Espen Hana vinner finalen, blir jeg kjempe flau over Norge, da vurderer jeg seriøst å flytte til et annet Land, jeg forstår det bare ikke, det er tragisk, jeg har ikke ord!