fredag 13. februar 2009

090213

Det bilde her har jeg forresten redigert :)


Hei alle sammen :) nå sitter jeg her og har kokt meg kaffe, som jeg straks skal drikke, jeg har sovet noen timer, var så sliten etter trening. Jeg trente skikkerlig hardt i dag, 120 kilo på beinpress, noen nye øvelser på matte og med ball som forresten er drit tungt! Og med motbakke 17 på tredemølle (husker ikke om det var 15 eller 17, men tror det var 17), jeg drev med sånne intevaller, sånn med 5 min rolig, fire min hardt osv osv.. jeg hadde så sykt lyst å bare gå av, men pushet meg hardere og hardere hele tiden. Men vet dere, benet mitt gjorde kjempe vondt, eller foten da, jeg skjente at sokken hadde glidd ned og at skoen gnagde skikkerlig på foten, jeg visste jeg hadde fått gnagsår. Så når jeg var ferdig med treningen klarte jeg så vidt å gå.


Jeg gikk ned i garderoben, og prøvde å ta av meg skoen, jeg hadde fått masse blod på sokken og nedi skoen, det hadde detti av masse hud med blod som datt ned på gulvet (ja vet EKKELT!), så nå gjør det skikkerlig vondt, jeg trente også forresten med en vekt, med noen øvelser som skal
styrke ryggen, det er tungt, men det hjelper utrolig masse. Jeg har nemlig plager med rygg vondt, så det kjennes mye bedre allerede.


Senere i 20 tiden kommer Hans Olav, vi skal lage biff gryte (nam), det er lov med noe usunt i dag vettu, ikke det at det er det værste man kan ha i seg, men litt er det. Og fredager er på en måte min litt usunne dag (hehe), er lov med sånne dager, jeg vet jeg trenger det pga at ellers så vet jeg at jeg sprekker, jeg bare vet det.


Men nå skal jeg drikke kaffen min :) dere må huske og kommentere da :)


Ciao <3