tirsdag 10. februar 2009

Ny blogg, nye muligheter




Hei alle sammen! Nå starter jeg på en ny blogg og tenkte jeg rett og slett skal fortelle litt om meg selv.


Jeg er ei jente fra Gjøvik som nettopp har fyllt 22 år. Benedicte heter jeg og er forlovet med verdens beste gutt, Hans Olav. jeg er født og oppvokst på Gjøvik og jeg er kristen.

For tiden jobber jeg ikke, men skal få meg jobb etterhvert som sekretær på et advokat firma. (det er virkelig drømmen), og pga det er jeg ganske sikker på at jeg trenger en form for utdannelse.. men det tar jeg etterhvert 0 stress.


Jeg trener masse på fritiden på treningsstudio hvor jeg trives veldig godt, jeg har personlig trener og går også på diett. Er medlem av vg vektklubben.


På fritïden liker jeg og være med Hans Olav, venner, familie, trening osv.. jeg elsker å shoppe, og har en tendens til å bruke alt på kortet mitt. Help me!


Ellers er det vell ikke så mye mer å si, har en hund da. På snart to år. Jeg og Hans Olav har vært sammen i to år 21 februar :)


Jeg skal blogge masse masse og oppdatere flere ganger om dagen :) håper mange leser bloggen min og ønsker meg som ny på blogspot :P


Ciao <3