lørdag 28. februar 2009

Theodor og easy dag :)


Her ser dere forresten et bilde av Theodor som er katten til Hans Olav, er han ikke søt? Det er en innekatt, hellig birma heter rasen :)

Hei people:) hadde en liten data pause før i dag, derfor jeg har blogget lite i dag, lovet egentlig å blogge masse, men får se hvordan det blir. Var så godt å bare slappe av i dag, bare ligge i senga, se på tv og prate med Hans Olav, vi sov litt også. Tatt det skikkerlig easy i dag, nå er vi hos pappa.


Jeg og Hans Olav spiste før vi dro, kom hit for ikke sånn alt for lenge siden. Fikk ikke godt tur i dag pga vi sovnet, men får ta det en annen dag i stedet. Håper det bare er like fint vær som det har vært de siste dagene.


Har fått melding av mamma i dag, hun har det veldig bra:) Men er veldig dårlig vær der borte, det må være skikkerlig kjedelig :( gleder meg til hun kommer hjem, har sikkert masse å fortelle :)


I dag fikk jeg en iste av Hans Olav, det er sykt lenge siden jeg har smakt det. Jeg liker best de uten sukker jeg :) Og helst med peach. Har kommet noe nytt energy drink også, uten kofein da. Og uten alkohol selvfølgelig, smakte litt av Hans Olav sin, den var drit god :) Noe sier meg at jeg kommer til å drikke det mye fremover, men er sikkert sukker i den :( da blir det ikke så mye jeg drikker av det når jeg tenker meg om..


Håper dere har kost dere kjempe masse i dag :) nå skal jeg bruke litt kvalitets tid med pappa og Hans Olav.


Kanskje det kommer en bloggpost i løpet av kvelden :) dette innlegget ble ikke så interessant, men har ikke så mye å fortelle siden denne dagen er veldig easy, skal forresten på elkjøp på mandag. Får krysse fingrene for at de gir meg et nytt kamera istendenfor å sende den på reprasjon for da tar det ihvertfall laaaang tid!


Ciao <3