lørdag 28. februar 2009

Good morning people :)

Meg og pappa når vi gikk tur sammen ved eina :)
Dette bildet av pappa er så fint :) han ser så glad og lykkelig ut:)
Hei hei alle sammen og en riktig god morgen :) jeg har vært våken en stund, men sto ikke opp før nå, eller har ikke stått opp helt ordentlig. Men sitter ved spisebordet, med dynen rullet rundt meg og med min gode varme rosa pysj på, med andre ord så vil dere ikke se hvordan jeg ser ut nå, med null sminke og med bustete hår haha..
Men uansett, i dag er det strålende sol ute, og jeg har veldig lyst til å gå en tur med Hans Olav ved mjøsa, så det må vi jo få til :)

Jeg og pappa satt i går og pratet om ferie planer til sommeren, blir alt som det skal så skal jeg, Hans Olav, svigers, mamma, pappa og broren min ved svenske grensen, og overnatte på en kristen leier skole (som er kjempe billig), og kjøre rundt i sverige og finne på et eller annet, hva har vi ikke bestemt oss for enda. Men svenske skysten skal visst være veldig fin. Så kanskje en Rondane tur, jeg simpeltent elsker fjellet. Det er så ro og fint der, mange minner fra jeg var liten, hvor vi bodde på hytte der hver sommer, kanskje blir det det i år også eller evt ta med telt og overnatte der inne, det må være skikkerlig kos, så skal sikkert jeg og mamma til utlandet i løpet av sommeren eller høsten, hvor, når osv.. har vi ikke planlagt.

Så kom Hans Olav på noe gentialt, og ta med seg telt på ryggen og bare gå og gå, så finner vi forskjellige steder og overnatte, nesten som en Norsk intereil.

Så er masse og se frem til, og som dere sikkert har skjønnt, ettersom jeg har grublet på det i mange innlegg lenger ned. Så drømmer jeg mye om fremtiden og har masse og se frem til:)

Jeg har blitt mer og mer lykkelig og har en bedre periode nå :) og i tillegg til disse hobbyene som jeg skrev i et tidligere innlegg, så blir dette livet mitt perfekt, siden jeg ikke kan jobbe enda, så er det det og ha noe og fylle dagene med som gjør det ekstra spesielt.

Jeg har lenge lurt på hva jeg skal finne på, for det går i de gamle rutinene hele tiden, det jeg er vandt med. Og det blir litt kjedelig i lengden. Jeg skulle jo egentlig begynne på en danse /drama gruppe, men ja jeg fikk rett og slett hetta, jeg har jo ikke danset siden jeg var 16-17, og nå husker jeg jo ingenting. Så jeg turte ikke jeg haha.. pluss jeg kjenner jo ingen, hadde vært mye lettere hvis jeg kjente noen, og noen venninner skulle dit. Plutselig var det noen som hadde meldt meg på, jeg fikk helt sjokk og møtte ikke opp, kanskje likså greit, for ser for meg min rare skikkelse bevege meg rundt dansegulvet. Å herlighet som det ser ut, nei huff, ikke se det for dere, sikkert tragisk hehe..

Jeg og Hans Olav skal opp til pappa og spise i dag, så skal jeg overnatte der, synes synd på pappa, nå mens mamma er borte. Stakkars pappa som savner henne. Han elsker jo henne jo, så det er jo helt naturlig å savne sin elskede, å jeg synes det er koselig å være hos pappa, så gleder meg masse til å se han. Selvom jeg så han i går å da hehe.. så jeg og pappa går sikkert litt turer mens jeg er der. Skikkerlig kos.

I dag skal jeg blogge masse masse :)

Ciao <3