søndag 22. februar 2009

Sminken jeg bruker..




Tenkte jeg skulle lage et lite innlegg om sminke produktene jeg bruker, jeg har i det siste begynnt med faste produkter. Men hender jeg bytter litt på og kjøper noe nytt, men det meste er mine faste produkter, også må jeg bare si at jeg elsker the body shop, alle produktene demmes er utrolig bra, jeg kjøper en del sminke derfra og er utrolig fornøyd.


HUDEN:


- Dream matte mouuse fra maybelline
- Concealer fra dior og yves rocher
- Foundation fra the body shop
- Solpudder fra the body shop
- Shimmer blush i fargen sunset peach fra the body shop (totalt avhengig)


ØYNENE:


- Mascara: define- a- lash volume fra maybelline, the cold ssal volum express fra maybelline og en fra yves rocher
- Dip liner fra the body shop
- Diverse øyenskygger for diverse anledninger: Maybelline, revlon, h&m, clinique, sheer cover, loreal, yves rocher og the body shop
- Øyenbrynene bruker jeg en øyenskygge fra loreal


LEPPENE:

- diverse leppestifter, clinique, maybelline og diverse
- diverse lip glosser fra victoria secret, the body shop, maybelline, loreal osv osv..
- og leppe balm fra sheer cover

Dette er så og si mine faste produkter, eller dvs, sheer cover abonnerer jeg ikke på lengre, så disse leppe balmene er bare noe jeg har igjen. Ellers bytter jeg selvfølgelig på øyenskygger og mascaraer til tider, men de jeg bruker nå kommer jeg nok til å fortsette med. Ang lip glossene så har jeg hundre tusenvis av dem, så de bytter jeg også på. Men nå for tiden går det som regel i en fersken rosa, naturlig lip gloss fra the body shop:)

Er det noe dere lurer på er det bare å spørre, men jeg er INGEN ekspert haha..

Ciao <3