torsdag 26. februar 2009

Hjemme fra en tur med verdens BESTE jenter :)


jeg glemte helt at jeg skulle til Maren og Heidi i dag, og kom på det når jeg var hos mamma og pappa i dag, for dro dit nemlig på besøk, var mye lettere enn at mamma skulle komme ned til meg ettersom hun hadde masse og gjøre. Men nå har hun altså dratt til Gardemoen og venter på flyet som går kvart over 10 i kveld, jeg har ikke ringt henne ettersom jeg ikke helt vet om hun er inne eller ikke, men har ihvertfall pratet med pappa og alt er i skjønneste orden, blir litt bekymret vett når mamma drar "alene" på tur til utlandet, eller dvs hun drar med et reisefølge, men hun kjenner jo ingen. Og hun bare gledet seg masse så jeg tror at dette var en super tur for henne, hun kommer til å kose seg masse :) synd været var litt dårlig noen dager, men er masse masse sol og utrolig fint der i Israel, jeg unner henne alt godt og en god tur, jeg vet hun vil huske for resten av livet :) hun reiser med en gruppe kristne, og de har jo sikkert mye til felles, så hun får sikkert noen venner også :) kanskje det er noen kjent folk som skal dra? Vi har møtt på mange kjent folk i Israel før, som vi ikke visste var der. Så verden er ikke stor kan man si:) Jeg vil påstå jeg er en smule missunelig på at hun skulle dra, men ble for dyrt for meg siden turen ble på over 10.000 tror jeg, men mamma vant den jo, så heldig som hun er :) vinnelykke skal hun ha, men uansett så ønsker jeg henne lykke til på turen, vet hun ikke leser bloggen min nåmen allikevell vet hun dette : jeg er kjempe glad i deg mamma <3




Men uansett, jeg har vært hos Maren og Heidi, og herlighet hvor skal jeg begynne? Det jeg kan si er at herlighet så morsomt vi har det, så intern humor vi har og vi koser oss noe sykt :) Jeg er så glad i de jentene der at det ikke kan beskrives med ord hehe:)




Nå skal jeg bare drive litt med pcen, så tar jeg natten :)




Blogger mer senere :)




P.S: De kommentarene som er slettet er pga at det er person angrep mot meg som person, min sykdom, min økonomi osv.. pluss mobbing, det er ikke pga at det er spørsmål, for de saklige spørsmålene selvom det ikke er samme meninger som meg lar jeg stå, sånn at dere vet det liksom :)