mandag 23. februar 2009

Hva gjør bloggen min bedre, kom med forslag da :) natta alle sammen :)




Nå skal jeg legge meg straks og vil si at dette har vært en veldig bra blogg dag, jeg skal bedre bloggen min nå fremover, håper på masse spennende innlegg, mye mer oppdateringer osv.. men jeg trenger tips, masse masse tips. Det er tross alt dere som leser bloggen min så jeg vil jo vite hva dere vil lese om. Jeg kommer til å fortsette med blogging om fashion, makeup, mine ukedager osv osv.. den klisje verden jeg føler bloggen er. Jeg skrev mye om trening og kosthold før. Skal jeg fortsette med det? Jeg hadde en måling sist gang om hva dere ville jeg skulle blogge om, det var veldig få som ville jeg skulle blogg om trening og kosthold, derfor ga jeg meg med det. Men jeg kan selvfølgelig fortsette med det om dere ønsker det. Det er helt opp til dere, jeg går fortsatt på diett, men har en liten pause fra trening pga noe som dukket opp. Men jeg fortsetter som fullt igjen når mamma kommer tilbake, imens lever jeg sunt som før, og håper på at jeg vil gå ned for det.


Hverdagen min er ikke så spennende om dagen pga jeg ikke jobber eller går på skole av diverse grunner, men jeg har som skrevet tidligere et mål innen 2012. Dagene mine bir fyllt med det vanlige, men jeg føler jeg ikke kjeder meg et sekund. Jeg har masse å finne på med folk jeg kjenner, Hans Olav og familie, pluss tid for meg selv. Selvom det kanskje ikke virker som så mye for dere så har jeg nok å finne på.:)


Men som sagt skal jeg legge meg nå og i morgen skal jeg se om jeg finner på mer spennende ting og blogge om!


Imens håper jeg alle får en god natt, med masse god søvn. Jeg er egentlig ikke så trøtt, men skal legge meg for det og lese litt i Bibelen:)


Natta da alle søtingene mine :)


Ciao <3