tirsdag 24. februar 2009

Vårfølelse




i dag har jeg skikkerlig vårfølelse, jeg er i veldig godt humør og har det bedre enn noen gang før :) Jeg er lykkelig, jeg er glad og i godt humør, sola skinner, det er varmegrader ute og alt er bare helt fantastisk, tror jeg ikke har vært så glad på evigheter. Tror det at det nærmer seg våren at folk føler seg mye bedre. Vet ikke hvordan været er der dere bor, men her på Gjøvik er været helt nydelig. Det føltes godt å være en liten tur ute i dag.

Økonomien bekymrer meg ikke så mye lengre heller, for jeg vet det vil gå bra. Jeg har den følelsen inne i meg at det kommer til å ordne seg.


I det siste har jeg drømt mye om fremtiden, jeg har så mye å se frem til, så mye som skjer. Jeg drømmer meg bort og får en skikkerlig god følelse inni meg, jeg har det mye bedre om dagen, takket være alle rundt meg:) Jeg er kjempe glad i dere :) Jeg elsker deg Hans Olav:)


Er dere i godt humør om dagen nå som det nærmer seg våren?


Ciao <3