mandag 23. februar 2009

Jeg føler meg som gal når jeg er alene..




Er det bare meg, eller prater dere med dere selv når dere er alene?


Nå som jeg er alene så har jeg små samtaler med meg selv, føler meg litt gal egentlig. Det er godt å være alene i blant, men hvorfor prater jeg med meg selv? jeg er jo alene, det er jo ingen andre enn meg her. Jeg kan også gå rundt å synge, men det gjør jeg også hjemme hos mamma og pappa og når Hans Olav er hos meg. Det har nok noe med at jeg føler meg trygg, de kjenner jo meg så godt.


Kanskje de går rundt å tenker jeg er rar haha.. men det vet jo jeg at de ikke gjør, for da hadde de jo sagt det. Man kan jo fort bli irritert og lei. Men da får jeg jo høre det, å det er jo egentlig sjeldent. Hans Olav blir bare glad han når han hører jeg synger, å henger seg fort på å vi tar en liten trall.


Helt siden jeg var liten så har jeg synget i dusjen og jeg har stått forran speilet og synget. Hørt på musikk og danset rundt i huset. Hender jeg faktisk danser rundt når jeg er alene jeg, har på full guffe medmusikk og beveger meg rundt på gulvet. Tenk hvor rart det ser ut, tenk hvis noen hadde kommet inn og sett meg danse haha, da tror jeg de hadde fått seg en god latter.


Men det er faktisk ikke bare jeg som danser. Både de hjemme danser (oi kanskje jeg ikke skulle sagt det.. mamma og pappa dere vet jo at dere er flinke! :) )


Hans Olav danser i leiligheten min, å som jeg ler. Han er jo virkelig flink! Jeg og Hans Olav har funnet opp en liten kylling dans, å herlighet som vi ler. Jeg har nemlig en sånn sang på mobilen, det er en kylling som synger attåt (attåt tror jeg er totning forresten, hvordan oversetter jeg det? atme? er det bokmål? ja dere skjønner sikkert hva jeg mener?) techno. Den sangen går jeg aldri lei, desverre er den så kort, men utrolig morsom er den.:)


Hle familien og Hans Olav har en sånn humor som jeg tror bare vi forstår, men jeg følte for å dele det med dere, ja jeg er gal! Hehe, men det vet jeg selv. ( Dere tok vell ikke det bokstavelig gjorde dere vell?)


Ha en koselig dag da :) husk å le masse i dag, latter er kult og humor er morsomt. Dere har sikkert masse lik god humor med de nærmeste. Bruk det og kos dere masse i dag. Og le til dere får kramper hah..


Ciao <3