søndag 15. februar 2009

The dukes of hazzard


Nå har jeg og Hans Olav sett på the dukes of hazzard ned i leiligheten min, hadde på soround annlegget mitt, så ble kjempe bra lyd, jessica simpson spiller jo i filmen. Og hun er en kjempe flink skuespiller og sanger, sang stemmen hennes er jo bare helt fantastisk, men hun sang jo ikke i filmen da (hehe), filmen har mange råe biler, og konklusjonen er at filmen var veldig morsom og bra:)
Helgen har vært en koselig helg, mer lik ganske mange andre helger, men sånn jeg liker det. Det tradisjonelle (hehe)..
Resten av kvelden skal bringes med Hans Olav frem til han må dra igjen, så det blir en del tv- titting og litt film tenker jeg. Men herlighet, det er vell sånn søndags kvelder pleier å være for de fleste :P
Så må jeg bare få tatt opp at jeg har noen lesere per dag, men det er jo ingen som kommenterer, hvorfor ikke det da? Det er koselig å lese kommentarer, så jeg vil gjerne ha noen, og litt meninger om innleggene mine. Kanskje jeg skal begynne å stille dere spørsmål, kanskje det er lettere og svare da?
Så da kan jeg jo spørre allerede nå:
1) hva er den beste filmen dere har sett i det siste?
2) hvilke filmer har dere å anbefale meg?
3) hva slags filmer liker dere?
4) har dere sett the dukes of hazzard, hvis det. Hva synes dere om filmen?
Nå skal jeg se sex and the city the movie, elsker den filmen :), blogger mer før jeg legger meg:)
Ciao <3