onsdag 18. februar 2009

Dere er de beste i verden, er så glad i dere :)







jeg har desverre ikke noe bilde av broren min.

Disse folkene her er de beste som finnes, uten dem vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.

Maren og Heidi er mine bestevenner, de har jeg kjent lenge. Jeg er kjempe glad i de og er de beste vennene jeg noen gang har hatt, jeg er også veldig glad i Rikke, men hun har jeg heller ikke noe bilde av.
Cecy er også ei veldig god venninne, hun har jeg heller ikke noe bilde av desverre.

Maren og Heidi kan jeg stole på, de kan stole på meg, vi kan prate om alt på jord og vi har det alltid like morsomt, jeg setter utrolig stor pris på dem, og jeg tror egentlig ikke de vet hvor glad jeg er i dem og hvor mye de betyr for meg, jeg vet seriøst ikke hva jeg skulle gjort uten dem! Jeg er med de ofte, jeg trives veldig godt sammen med de. Ja dere er bare best!

Hans Olav er det største som noen gang har hendt meg, jeg elsker han mer enn alt i hele verden, han er min sjelevenn, min bestevenn, min kjæreste og forlovde, vi har så mye til felles, jeg kan gråte sammen med han, jeg kan være glad sammen med han, og vi kan gjøre alt sammen, han betyr så mye for meg og jeg kunne gjort alt for han! Jeg vet og han vet at vi skal holde sammen for evig! We are ment to be rett og slett, han er kristen sånn som meg, vi kan prate om alt, vi ler og har det morsomt, han ser alle sider ved meg, og elsker meg like høyt uansett, samme gjør jeg med han, uten han så hadde jeg ikke klart meg! Hans Olav jeg elsker deg!

Mamma og pappa er de beste foreldrene som finnes, vi kan prate om alt, jeg føler jeg kan dele alt med dem, og de forstår, de har hjulpet meg hele veien. Og de stiller opp uansett, jeg er så glad i dem, vi har opplevd masse sammen, jeg har så mange gode minner, de er virkelig store forbilder, jeg har lært så mye, og sånne foreldre som dem, sånn vil jeg bli også, jeg er stolt av dem, jeg er glad i dem og setter stor pris på dem, de er også mine bestevenner og vi har masse til felles! Kjempe glad i dere mamma og pappa!

Broren min er utrolig kul, han er morsom og er den beste broren i verden, vi har også opplevd mye sammen, og har mange gode minner, jeg er kjempe glad i deg beste bror!

Ellers er jeg veldig glad i bestemor og resten av slekten, bestemor er sprek og utrolig snill. Hun er veldig oppdatert av det som skjer med verden, når jeg blir bestemor skal jeg bli sånn som hun! Er utrolig koselig og komme på besøk i Romsdalen, hun har det alltid ryddig og fint, lager masse god norsk mat, verdens beste bestemor!

Ellers har jeg mange jeg bryr meg om og er glad i som jeg ikke har noe bilder av, men dere skal vite at jeg er kjempe glad i dere, og jeg tror dere vet hvem dere er :)

Glad i dere alle sammen :)