onsdag 18. februar 2009

090218

God morgen sunshines! Sovet godt? I dag er en ny dag, og mamma kommer på besøk etter klokken 14, så frem til da så skal jeg vell egentlig bare slappe av, jeg er syk, men det går vell over snart får jeg håpe.. så mamma skal rett og slett ta vare på meg og hjelpe meg med å vaske leiligheten. Det er kjempe snillt gjort :) Jeg har skikkerlig dårlig matlyst, så spiser lite nå, skjønner ikke hvorfor jeg har dårlig matlyst men.. (hehe), jeg håper dere ser innleggene mine forresten, for det er masse tull med bloggen min nå!

I sted ble alle innleggene jeg hadde skrevet borte.. men til slutt viste dem på bloggen igjen, men nå er skriften på dette innlegget skikkerlig rart, kanskje det vises anderledes når jeg poster det.. håper det. Jeg skal være flinkere til å oppdatere mer, blir sånn tre innlegg per dag. Og det synes jeg egentlig er ganske lite. Kom gjerne med forslag til hva jeg skal blogge om :)

Jeg er ikke noe form til å pynte meg noe særlig, kan hende jeg gjør det, men outfit bilder blir uansett dårlig med web cam, dessuten var det ikke så mange som ville ha det i forhold til sist måling på bloggen, men uansett så er det få som har stemt i forhold til hvor mange som leser bloggen. Jeg synes det er dårlig med kommentarer, dere må bli flinkere søtinger :) jeg er selvfølgelig glad for de jeg får, men har jo lyst at så mange som mulig kan kommentere bloggen:) men det er vell ikke så vanskelig å legge igjen en kommentar er det vell? nå kan jo også anonyme kommentere, og da er det jo lettere hvis dere ikke har blogg mener jeg :)

Jeg bør vell få i meg noe frokost, men orker ikke. Og siden jeg går på diett så er det veldig dumt og nesten ikke spise. Jeg har bare så dårlig matlyst at ingenting frister :(

Senere i dag kommer Hans Olav, å i dag er det gossip girl folkens, det må dere huske:)

Det er virkelig en bra serie, elsker den stilen der :) jeg har lyst å kjøpe noen nye klær, men jeg mener, hvem har ikke det? Men jeg må bare la lommeboken rekke.. nå har jeg masse masse regninger som må betales, jeg må hente en pakke på posten, jeg skal kjøpe to års gave osv osv.. det er mye som skal ordnes, jeg har en del mat. Så det skal apsolutt ikke være noe problem, å ja jeg skylder penger også. Jeg skal ikke klage eller noe, for jeg er heldig som får penger, men jeg har virkelig et dårlig budsjett, jeg har omtrent alltid minus på kontoen og kan gå sånn to uker uten en eneste kr i lommeboken, og da må jeg jo låne penger. Også var det det, å betale tilbake da.. hmmm. Men ja jeg kan jo ikke låne så mye, jajA.. Dere skjønner, jeg kan ikke alltid kjøpe klær, men sånn er det bare (hehe)..

Håper dere får en fin dag :)

Ciao <3