lørdag 21. februar 2009

2 årsdag



I dag har jeg og Hans Olav vært sammen i to år.

Jeg og Hans Olav har gått på samme skole i åtte år, han har vært forelsket i meg helt siden han så meg. Så begynnte jeg på ny skole i 9 klasse og gikk i 9 og 10 klasse på bjørnsveen ungdomskole, så Hans Olav så meg ikke igjen, helt til han fikk et tegn av Gud til å lete etter meg på nettby, han fant meg der og sendte et brev til meg, jeg visste jo ikke hvem det var for han hadde ikke noe bilde der, men jeg kjente med en gang at dette var noe spesielt så vi sendte litt brev til hverandre en liten stund der, så la vi hverandre på msn, og da hadde han bilde av seg selv der og da visste jeg jo hvem det var for jeg hadde jo sett han på kopperud skolen (der jeg gikk før), og jeg likte han med en gang, vi ble godt kjent på msn og fant ut at vi hadde masse tilfelles og bestemte oss for å møtes. Begge var kjempe nervøse og bestemte oss for å møtes på kiwi som er ganske nært meg, jeg satt på en stol og ventet litt på han. Så kom han inn døren og jeg var kjempe spent og kjempe nervøs, men han ga meg en klem og det roet meg ned med en gang.

Så handlet vi på kiwi hva vi skulle spise sammen i leiligheten min, jeg klarte å si patsa istedenfor pasta, og glemte helt hva det het, men hadde reddet situasjonen og det gjorde meg veldig glad, men vi kjøpte pizza i stedet hehe..

Så han ble med meg i leiligheten og samtalen gikke hele tiden og vi hadde det kjempe koselig og ble fort veldig trygge.

Vi ble først bestevenner en stund, før jeg til slutt spurte om vi kunne bli sammen, da ble han kjempe glad :)vi ble veldig close noe vi er fremdeles:) vi fikk veldig masse tegn fra Gud om at vi var de rette for hverandre, og det vet vi så godt :) han kjenner meg bedre enn jeg kjenner meg selv :)

Etter ca noen måneder fridde han til meg og jeg ble kjempe glad :) og hoppet og skrek, han fridde til meg på det mest romantiske stedet ved Mjøsa:) han sa jeg skulle lukke øynene og når jeg åpnet de satt han på kne og fridde til meg :) mitt andre største øyeblikk, det første er når vi ble sammen, noe som også var veldig romantisk :) i ettertid har han gitt meg masse roser og gjort veldig masse romantisk mot meg :) Vi er fremdeles like forelsket og Hans Olav er det beste som noen gang har hendt meg :)

Vi har veldig masse gode minner sammen, sommeren på Reinsvoll, tur til London og alt egentlig :) i dag har vi vært sammen i to år og vi skal være sammen i evigheten :)

vi skal gifte oss i 2012 det gleder vi oss kjempe masse til og har allerede lagt masse planer, hvordan vi vil bo, hvor mange barn vi skal ha og hvordan bryllupet skal være :)

Vi har gråtet, ledd, vært glade og rørte over hvor høyt vi begge elsker hverandre :)

Vi er så utrolig like, og det er utrolig hvor mye vi har til felles og hvor like vi er :) samme humor og alt :) vi elsker hverandre sykt høyt, og jeg gleder meg noe sinnsykt til alle minnene vi skal ha sammen, vi har også mye til å se frem til, turer til utlandet sammen osv :)

Svigers er også helt utrolige og jeg er så glad i dem :)

Hans Olav jeg elsker deg :) <3