tirsdag 24. februar 2009

090224

Hva kler hun best, lyst eller mørkt?


God formiddag søtnoser :) I dag er en ny dag og jeg har nesten ikke sovet i natt.. blæ. Jeg fikk bare ikke sove, og jeg kunne jo heller ikke stå opp for å drive med pcen, så jeg lå da der og vridde og vridde meg til alle mulige slags stillinger, men nei dag jeg fikk bare ikke sove, og modt på natta så begynnte håret mitt å klø noe forferdelig, så jeg måtte jo opp å vaske håret mitt på natta.. uææ. Så ja, men jeg fikk sove sånn litt på morgenkvisten, og av en merkelig grunn så er jeg ganske så opplagt nå. Jeg tvingte meg selv opp uansett om øynene nærmest datt sammen og kroppen sviktet, jeg skulle opp. Opp sånn at jeg ikke sover til alle døgnes tider og at jeg får sove til natten. Dette skyldes nok at jeg ikke tok sovemedesinen i går og fantes ikke trøtt..

mamma kommer om en og en halv time ca, og da skal vi på posten for å hente en pakke. Pakken er hemmelig for er en del av toårs gaven. Jeg fått tredje advarsel på mobilen på at den må hentes, håper bare pengene rekker, for jeg husker da ikke hvor mye den kostet, og jeg fikk melding på mobilen, og der sto det da ikke summen.. jaja, sikkert ikke så dyrt får vi håpe!


Hva skal jeg finne på i dag mon tro? Hans Olav kommer på kvelden ihvertfall. Er ikke så mye jeg kan finne på når pengene ikke rekker og jeg så vindt har råd til snus, fikk nemlig mindre penger denne måneden enn jeg har å betale av regninger..


Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å si det sånn. Jeg kan ikke drive å låne penger heller, så jeg må finne en løsning på et vis.. derfor skal jeg jo sette opp busjett i morgen med ei jeg kjenner. Så da får vi se hvordan det blir..


Men nå følte jeg dette innlegget her ble litt klagete.. lover bedre innlegg senere :)


Ciao <3