lørdag 21. februar 2009

En fin seier for Norge!



http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=548234


Bilde: vg nett



i dag har jeg ikke fått blogget så mye grunnet feiring av toårsdag. vi var hos svigers og spist biff og drakk kaffe etterpå. Pluss at vi selvfølgelig så på grand prix, en hærlig seier av Alexander Rybak. utrolig bra låt og har en følelse av at han vil nå langt i den europeiske grand prix. Nå de siste årene virker det som at mange av disse landene i Europa stemmer på hverandre KUN pga eu, men Norge kom jo langt i fjor om jeg ikke husker feil med en nydelig sang jeg forresten har på ipoden min og digger like mye fortsatt.

Denne sangen av Alexander Rybak kan være litt eksotisk, som har et stort håp i eropeisk grand prix, den er sånn jeg tror de liker det. Den er unik og veldig fengende, jeg må på hånden på hjertet si at jeg virkelig digger den låta.

Helt siden jeg hørte den tenkte jeg, denne vil nå langt. Og den vant jo, så gratulerer så mye Alexander, selvom jeg ikke tror akkurat han leser bloggen min haha. Men kan jo gratulere han for det.:) Mamma og pappa er store tilhengere av låta, så selvom jeg ikke var hjemme hos dem når det foregikk, skal jeg ikke med forundring tro at det ble et aldri så lite seier rop fra demmes sin side :P hehe..

Nå er jeg forresten hos mamma og pappa, og av det jeg ikke tror er så veldig forundrende fra deres (mine lesere) sin side, så skal jeg faktisk overnatte i dag også, her. Hehe, det kom vell ikke som den store overraskelsen akkurat, men som "tradisjonen" sier, er dette en vanesak for meg og gjøre hver lørdager til søndager. Noe som er veldig koselig, ser dem jo veldig ofte og er alltid like koselig og komme på besøk, jeg føler meg like hjemme og like velkommen selvom jeg ikke bor her hehe.. Jeg savner å bo hjemme til tider, selvom det også er koselig og ha sin egen leilighet, men det tror jeg dere skjønner mamma og pappa? hehe.. Men trives veldig godt hjemme hos dem ihvertfall, og er ekstra koselig å komme hjem hit for en aldri så liten pleie fra mine søte snille foreldre. Det vil vell alle påstå hvis man da bor alene, man er jo alltid glad i sine foreldre, og de stiller opp bestandig og jeg er kjempe glad i dem:)

I dag har vært en utrolig koselig dag :) en stund siden føler jeg det er siden jeg var hos svigers sist? husker ikke når sist hehe.. Så det er alltid koselig å komme på besøk til dem :)

Men nå må jeg nesten stikke, skal ta sengen. Blogger mer i morgen, skal prøve å få til flere innlegg enn det har vært i det siste! Sorry folkens, skal virkelig bli flinkere, men har hatt nok og tenke på i det siste, men nå har jeg kommet meg en del og ser ut til at det kommer til å gå mye bedre nå fremover :) Tusen takk for hjelp fra Hans Olav, mamma og pappa, broren min og svigers, setter utrolig stor pris på det :)

Hans Olav vet å hjelpe, og er alltid der for meg, tusen takk for at jeg har en fantastisk kjæreste/forlovede, det er ikke alle som er så heldig som meg :D hihi..

Natta da til alle dere der hjemme som kanskje, tilfeldig leser bloggen min på denne tiden av døgnet, og takk for at dere er noen fantastiske lesere og takk for alle hyggelige kommentarer.

igjen gratulerer Alexander:)

Ciao/natta <3