tirsdag 17. februar 2009

Hun ville ikke ha jentebarn så hun tok abort...




Det er en kvinne i Sverige som tok abort hele to ganger fordi hun skulle ha jentebarn og hun ville ikke ha det. Så nå ønsker myndighetene i Sverige å begrense muligheten til å kontrollere fosterets kjønn.


Damen som var gravid hadde flere døtre fra før og fikk vite at hun skulle få en jente til, og det ville hun ikke ha. Enda det ikke var noe galt med fosteret så valgte hun å ta abort.


Hvorfor er det helt greit å drepe et foster bare fordi det ikke er riktig kjønn? Eller i det hele tatt ta abort? For det er et drap, det er det virkelig! Barna er Guds skaperverk, hvorfor skal vi drepe dem? Det er ikke lov å drepe noen barn eller voksne etter dem er født, men det er helt greit å drepe et foster i magen.


Mange mener at det er en klomp i magen, det er ikke et barn enda. Men såklart er det, det, det skal utvikles og bli et barn, det skal fødes og elskes, det er ens eget barn. Barnet skal få lov til å komme ut i verden, det skal få lov til å leve opp, det skal ikke bare dø, og aldri komme ut i verden.


Jeg mener denne damen som tok abort bare fordi det ikke var riktig kjønn og ikke en gang er syk, hvorfor kan hun ikke trå til andre alternativer. Som ja f.eks adoptere det bort, men jeg er sikker på at hadde hun født barnet hadde hun blitt så glad. for det er et magisk øyeblikk som ikke kan beskrives, og moren blir fort knyttet til barnet sitt, man kan virkelig ikke vite sånt på forhånd at moren kan hate barnet. For jeg føler at det ikke kan være mulig jeg.


Og uansett om denne ungen la oss si hadde hatt et fysisk eller psykisk hedecap, så skal det allikevell få leves opp. Tenk på alle de barnene som kunne ha levd her i verden, hvis ikke morene hadde vært så egoistiske og tatt abort.


Mange mødre lider av psykiske plager i ettertid og angrer stort på at de har tatt abort, men denne moren virker som hun har et stort hat i seg.


På den gamle bloggen min skrev jeg om abort, at det er å drepe et barn, da fikk jeg reaksjoner med en gang. " men hva om kvinnen hadde blitt voldtatt da", det er et godt spørsmål, det er det virkelig. Men jeg mener at Gud kan helbrede det som kvinnen opplever, det er ikke så mange som tenker på det egentlig.


jeg har sett bilder av barn som har blitt tatt av en abort, de har utvilklet fingre, og noen har til og med utviklet negler. De er et barn, var et levende barn, som ønsket av alt i verden av å bli elsket av sine foreldre.


Jeg kjenner jeg blir utrolig lei meg når jeg leser sånne ting!




Pluss at pappa også skrev om dette på denne linken: http://bjornolav.blogspot.com/search/label/Fosterdrap


Tenk godt over hva jeg skrev!