lørdag 14. februar 2009

Et ødelagt kamera og en lei seg Benedicte..






Kameraet mitt er ødelagt og virker ikke, er noe galt med linsen, jeg ble skikkerlig lei meg jeg
:( håper jeg får det igjen på garantien for er ganske så avhengig av kamera, jeg drev egentlig og tok outfit bilder når det skjedde..

Men nå sitter jeg ihvertfall hos mamma og pappa og ser på tv, har fått et dypt sår i fingeren for klarte å skjære meg på en kniv ved et uhell, så i dag er jeg skikkerlig uheldig (hehe)..
Jeg skal overnatte her i kveld, men det visste dere jo hehe.. fikk pakke av yves rocher jeg hentet på kiwi i dag. Det lettet jo situasjonen litt, det at jeg var lei meg i sted.

Dette er hva som inneholdt pakken:
- Mild gel for hår og kropp
- Hår kur mask
- Veske parfyme (men den var i mamma sin pakke som jeg hadde bestillt, sammen med en fotkrem)
- bade og shower gel med parfyme
- Røkelses pinner og to sånne greier som de skal stå på
- Hånd krem
- Skin skrub
- Cleanser
- Concealer
- Mascara
- Gel cleansing mousse
- Flytende øyenskygge
- Day care
- Et eller annet peel greier


Så ble egentlig veldig fornøyd :), venter en pakke til, den gleder jeg meg egentlig mer til, for den inneholder litt mer, mener jeg og huske hehe..

Jeg digger yves rocher, dem har så sinnsykt masse fint :)

Nå skal jeg surfe litt mer på nettet, vi spiste forresten taco til middag, med sunn kjøttdeig, lett ost, grove tortillas og taco saus uten sukker og selvfølgelig masse masse salat, skikkerlig digg :)

Ciao <3