onsdag 11. februar 2009

God morgen :)


Her ser dere hvor trøtt jeg er nå (haha)


Nå har jeg egentlig litt dårlig tid, for får snart besøk og det ser virkelig ikke ut her, men jeg titter innom for det for å ønske alle en god formiddag:)





Jeg skal til legen i dag, og håper virkelig ikke at jeg må ta blodprøve for det er apsolutt det værste jeg vet! Det gjør så vondt og jeg blir helt svimmel.. egentlig burde jeg vell tåle det, ettersom jeg har tatt blodprøver i mange år, men jeg klarer liksom ikke vende meg av det.





I dag er det Gossip Girl, jeg er totalt avhengig av tv, det er jeg full klarover, men det er litt stas allikevell å følge med på ting på tv, men jeg har en tedens til å leve meg alt for mye inn i seriene jeg følger med på, kan jo lage en liten liste her om hva jeg føler med på om dagene:





Hotel cæsar skriver jeg ikke opp fordi det følger jeg med på så ofte jeg kan, men ikke så fast at jeg MÅ se på det.. her kommer listen:





MANDAG:





Kongen av quuens


Top Model USA





TIRSDAG:



Kongen av quuens


Charterfeber (må ikke se)

Frustrerte fruer





ONSDAG:





Kongen av quuens


Gossip Girl

Ugly Betty





TORSDAG:





Kongen av quuens





FREDAG:





Top Model Australia





LØRDAG:



Ser jeg på tv samme mammaog pappa hva som går på tv da på nrk 1..





SØNDAG:





Ikke noe spesielt..





Ellers så gleder jeg meg til prison break begynner igjen, det er sånn at da kan jeg ikke gå glipp av en eneste episode! (hehe), det er så sykt spennende, så det er jeg totalt avhengig av.





Men nå må jeg egentlig skynde meg, det kommer outfit bilder senere pluss evt en videoblogg, så stay tuned :)



Ciao <3